ساریناسارینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

دختراي نازم سارينا و ديانا

بالاخره بعداز 2ماه و1هفته اومديم!

1391/9/9 21:03
نویسنده : M & M
732 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعداز حدود 2ماه وقت كردم به وبلاگ ساريناجونم سري بزنم و چندتا عكس جديدشو بذارم. اين روزا ساريناجون خيلي وروجك شده خيلي از كلمات رو ياد گرفته و از جمله كلمه هايي كه خيلي جالب تلفظش ميكنه كلمه ي خاله هستش كه ميگه قدقا!!!! خودمونم مونديم كه اين كلمه ي عجيب و غريب چه سنخيتي با خاله داره!! حالا ميريم سروقت عكسها.....

ساريناجون تو عروسي دخترعمه ش...

 

ساريناجون و دخترعمه ش تو پارك ارم

پارك ارم

 

وقتي ساريناجون گوشه نشيني اختيار مي كنه...!!

گوشه نشيني

گوشه نشيني

اينم چندتا عكس قديمي از دوران كچلي ساريناجون....

اينم ساريناي ورزشكار درحال پشتك زدن!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان حسین جون
9 آذر 91 21:24
این پشتک زدن سارینا جون رو که دیدم یاد پشتک های حسین جونم افتادم ایشالله که خدا حفظش کنه
khalejon mansoureh
10 آذر 91 12:20
سلام گلم.انقده مامانت گله کرد که چرا نظر نمیذاری که بالاخره بعد از یه سال و اندی وقت کردم بره جیگر طلام یه یادگاری بذارم! با اینکه دو روزه که رفتی دلم خیلی برات تنگ شده...دوست دارم آدوووووو
مامان امیرناز
10 آذر 91 12:28
سلام عزیزم چه عجب!!!!! فداش بشم به قول امیر رضا که با دیدن عکسای سارینا گفت مامان سارینا خانمی شده واسش خودش چه نازه شده این دخترم دلم برات تنگ شدهههههههههههههههه
خاله مرمر
25 آذر 91 0:30
ماشاالله هزار ماشاالله چه ناناز شده این خوشگل خانم
خیلی هم بزرگتر شده. مامانی خواهشا اینقدر دیر به دیر آپ نکن
قربون اون خنده های خوشگل خانم


ninipics
25 آذر 91 23:54
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... سارینا جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
دایی علی
14 دی 91 23:28
کله دتر منی تو
کله دتر منی تو


ممنونم دایی علی
زهرا
22 دی 91 15:03
سلام. وای که چقدر نانازه این خانوم خوشگله. سارینا جون خوشبحالت عجب مامان بابایی چقدر دوست دارن عسیسم... البته همچین خوشگلی رو بایدم دوست داشت! تبریک میگم وب خیلی جالب و خوبی دارید. از طرف من سارینا رو ببوسید. بای
زهرا
2 بهمن 91 20:21
خواهش میکنم وبلاگم انقدراهم خوب نیست! یعنی به خوبی وب سارینا جون نیست. خوشحال میشم بهم سر بزنید. و هر وقتم آپ کردید بهم بگید تا بیام و از عکسای این خوشگل خانوم لذت ببرم. آخه من عاشق بچه هام. راستی لینکتون کردم.
زهرا
25 بهمن 91 15:28
همراه یک بغل گل رز ، یک سبد ستاره و یک دنیا آرزوی شادباش ولنتاین مبارک....