ساریناسارینا، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

دختراي نازم سارينا و ديانا

تولد سارینا جون به روایت خاله سمیه

1392/2/4 11:46
نویسنده : M & M
1,140 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم.. من یه روز بعد تولدت برا مریضی مامانم اومدم خونتون .. به مامانی پیشنهاد کردم یه تولد کوچولو با هم برات بگیرم اخه مامانی قراره امسال یه جشن بزرگ برات تو شمال بگیره.. مامانی زحمت درست کردن کیک و کشید و منم با کمترین امکانات تزیینش کردم و وقتی بابایی اومد 4 تایی یه جشن کوچولو گرفتیم.. فدات بشم که اولش زیاد حوصله نمی کردی اما تا به فوت کردن شمع رسید کلی ذوق کردی و 10 بار خواستی شمع فوت کنی ایشالا عروسیت بشه فرشته نازم فدات بشم که هی بهم می گفتی مامانی همش کنارم بودی خیلی دوستت دارم

اینم عکس کیک تولدت ببخشید ساده است اخه یهو تصمیم گرفتیم ایشالا مامانی تو جشنت جبران می کنه

کیک

اینم سارینا جونم تاپ تنش هدیه خاله سمیه است ببخشید عزیزم کمی برات بزرگه

فرشته

ناناز

اونشب برا اولین بار موهای نازت و خرگوشی کردم ببین چه ماه شدی

خرگوشک

ناناز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)